Buradasınız

Haberler

İçerik:
Keşan Vergi Dairesi Müdürlüğüne kayıtlı bir mükellefin borcundan dolayı haczedilen 22 FR 003 Plakalı Renault 11 GTS 1988 Model Otomobilin 21.08.2019 tarihi Çarşamba günü saat 10.30 da açık arttırma ve peşin para ile satışı yapılacak olup, ilanı ektedir :
İçerik 1:
Keşan Vergi Dairesi Müdürlüğüne kayıtlı bir mükellefin borcundan dolayı haczedilen 22 FR 003 Plakalı Renault 11 GTS 1988 Model Otomobilin 21.08.2019 tarihi Çarşamba günü saat 10.30 da açık arttırma ve peşin para ile satışı yapılacak olup, ilanı ektedir :
İçerik 2:
Keşan Vergi Dairesi Müdürlüğüne kayıtlı bir mükellefin borcundan dolayı haczedilen 22 FR 003 Plakalı Renault 11 GTS 1988 Model Otomobilin 21.08.2019 tarihi Çarşamba günü saat 10.30 da açık arttırma ve peşin para ile satışı yapılacak olup, ilanı ektedir :
İçerik:

18 Ağustos 2018 Tarihinde Yazılı, 17 – 30 Nisan 2019 Tarihleri Arasında Sözlü Bölümü Yapılan Gelir Uzman Yardımcılığı Giriş Sınavını Kazanarak Edirne Vergi Dairesi Başkanlığına Atanmaya Hak Kazanan ve Asil Listede Yer Alan Adaylardan İstenilen Belgeler

1- Nüfus cüzdanı fotokopisi (2 adet)

- Nüfus cüzdanının T.C. kimlik numarasını mutlaka içermesi gerekmektedir.

- Fotokopiler aslı ile karşılaştırılarak Başkanlığımızca onaylanacaktır. 

2- Diploma veya öğrenim belgesi aslı veya Başkanlığımızca onaylanacak örneği

- Yüksek öğrenim bitirme diplomasının veya çıkış belgesinin aslı veya Başkanlığımızca onaylanacak örneği,

- Ortaokul veya lise öğrenimi normal öğrenim süresinden fazla ise (hazırlık sınıfı veya 3+1 ibaresi olmak zorunda) buna ilişkin diploma veya mezuniyet belgesinin aslı veya Başkanlığımızca onaylanacak örneği, (Diplomada hazırlık sınıfı görünmüyor ise hazırlık sınıfı okuduğuna dair belge gerekmektedir.)

- Lisansüstü veya doktora eğitimini tamamlamış ise buna ilişkin belgenin aslı veya Başkanlığımızca onaylanacak örneği,

3- Son üç ay içinde çekilmiş 4 adet  4,5 x 6 ebadında renkli vesikalık fotoğraf (Fotoğrafların “Kamu Kurum ve Kuruluşlarında Çalışan Personelin Kılık ve Kıyafetine Dair Yönetmelik” hükümlerine uygun olması gerekmektedir.

4- Erkek adaylar için askerlik ile ilişiğinin olmadığına dair beyan formu, (Askerliğini yapmış, tecilli veya askerlikten muaf olanların ilgili belge örneklerini de teslim etmeleri gerekmektedir. e-devlet çıktısı getirilebilir)    

5- Adli sicil kaydı,  (e-devlet çıktısı getirilebilir)

6- Mal Bildirimi Formu (önlü arkalı çıktı alınıp tek sayfa halinde doldurulup imzalanacak)  Mal Bildirim Formu

7- Güvenlik Soruşturması ve Arşiv Araştırması Formu (2 adet)

Formun aşağıdaki açıklamalara uygun şekilde, bilgisayarda iki nüsha olarak, silinti ve kazıntı yapılmadan eksiksiz doldurulması gerekmektedir. 

a.  Vefat eden yakınlar için “VEFAT” yazılacaktır. 

b. İki adet fotoğraf her bir forma zımbalanmadan yapıştırılacaktır. 

c. Kişi hakkında verilmiş mahkûmiyet veya halen devam eden ceza davası varsa ilgili yer işaretlenecektir. 

d. Formlar fotoğraf yapıştırıldıktan sonra fotokopi ile çoğaltılmayacaktır. 

e. En son çalışılan yer kısmına iş yerinin adı - adresi ve çalışılan tarih aralığı yazılacaktır. Daha önce hiçbir yerde çalışmayanlar bu bölümü boş bırakacaklardır. 

f. “Şahsın imzası” kısmı imzalanacaktır. 

g. Güvenlik Soruşturması Formundan 2 adet çıktı alınacak. Ayrıca flash belleğe kaydedilecek ve ilgililer yanlarında getireceklerdir.

8- Halen herhangi bir Kamu Kurum veya Kuruluşunda 657 sayılı Devlet Memurları Kanununa tabi çalışıyor ise, çalıştığı kurum, statü, göreve başlama tarihi ve sosyal güvenlik sicil numarasını gösterir çalıştıkları kurumdan alacakları belge. (399 veya 4/B’ye tabi kişiler ile sözleşmeli banka personeli belge getirmeyecek. Sadece 657 sayılı Devlet Memurları Kanununa tabi çalışan personel belge getirecektir.)

 

NOT : İstenilen belgelerin aşağıda belirtilen iletişim adresine şahsen ulaştırılması gerekmektedir.

- 4, 6 ve 7 inci maddelerdeki belgelerin örnek nüshaları www.edirnevdb.gov.tr adresinden temin edilerek doldurulacaktır.

- Eksik belge ve bilgisi bulunanların ataması yapılmaz.

- Adayların durumlarında değişiklik olması halinde (Adres, telefon, medeni durum vb.) buna ilişkin bilgi ve belgelerin zamanında ibraz edilmesi gerekmektedir. 

- Belge aslı ile birlikte fotokopisini de getiren adayların belgeleri Başkanlığımızca onaylanacaktır.

- İstenilen belgelerde gerçeğe aykırı beyanda bulunduğu tespit edilenlerin atamaları yapılmaz. Atamaları yapılmış olsa dahi iptal edilir. Bu kişiler hiçbir hak talebinde bulunamazlar. 

- Gerçeğe aykırı beyanda bulunduğu tespit edilen kişiler hakkında Türk Ceza Kanununun ilgili hükümleri uygulanmak üzere Cumhuriyet Savcılığına suç duyurusunda bulunulur.   

 Adres: Edirne Vergi Dairesi Başkanlığı, İnsan Kaynakları Müdürlüğü

Çavuşbey Mah. Hükümet Cad. Mescit Sok No :1 Merkez/EDİRNE 22100

İçerik 1:

18 Ağustos 2018 Tarihinde Yazılı, 17 – 30 Nisan 2019 Tarihleri Arasında Sözlü Bölümü Yapılan Gelir Uzman Yardımcılığı Giriş Sınavını Kazanarak Edirne Vergi Dairesi Başkanlığına Atanmaya Hak Kazanan ve Asil Listede Yer Alan Adaylardan İstenilen Belgeler

1- Nüfus cüzdanı fotokopisi (2 adet)

- Nüfus cüzdanının T.C. kimlik numarasını mutlaka içermesi gerekmektedir.

- Fotokopiler aslı ile karşılaştırılarak Başkanlığımızca onaylanacaktır. 

2- Diploma veya öğrenim belgesi aslı veya Başkanlığımızca onaylanacak örneği

- Yüksek öğrenim bitirme diplomasının veya çıkış belgesinin aslı veya Başkanlığımızca onaylanacak örneği,

- Ortaokul veya lise öğrenimi normal öğrenim süresinden fazla ise (hazırlık sınıfı veya 3+1 ibaresi olmak zorunda) buna ilişkin diploma veya mezuniyet belgesinin aslı veya Başkanlığımızca onaylanacak örneği, (Diplomada hazırlık sınıfı görünmüyor ise hazırlık sınıfı okuduğuna dair belge gerekmektedir.)

- Lisansüstü veya doktora eğitimini tamamlamış ise buna ilişkin belgenin aslı veya Başkanlığımızca onaylanacak örneği,

3- Son üç ay içinde çekilmiş 4 adet  4,5 x 6 ebadında renkli vesikalık fotoğraf (Fotoğrafların “Kamu Kurum ve Kuruluşlarında Çalışan Personelin Kılık ve Kıyafetine Dair Yönetmelik” hükümlerine uygun olması gerekmektedir.

4- Erkek adaylar için askerlik ile ilişiğinin olmadığına dair beyan formu, (Askerliğini yapmış, tecilli veya askerlikten muaf olanların ilgili belge örneklerini de teslim etmeleri gerekmektedir. e-devlet çıktısı getirilebilir)    

5- Adli sicil kaydı,  (e-devlet çıktısı getirilebilir)

6- Mal Bildirimi Formu (önlü arkalı çıktı alınıp tek sayfa halinde doldurulup imzalanacak)  Mal Bildirim Formu

7- Güvenlik Soruşturması ve Arşiv Araştırması Formu (2 adet)

Formun aşağıdaki açıklamalara uygun şekilde, bilgisayarda iki nüsha olarak, silinti ve kazıntı yapılmadan eksiksiz doldurulması gerekmektedir. 

a.  Vefat eden yakınlar için “VEFAT” yazılacaktır. 

b. İki adet fotoğraf her bir forma zımbalanmadan yapıştırılacaktır. 

c. Kişi hakkında verilmiş mahkûmiyet veya halen devam eden ceza davası varsa ilgili yer işaretlenecektir. 

d. Formlar fotoğraf yapıştırıldıktan sonra fotokopi ile çoğaltılmayacaktır. 

e. En son çalışılan yer kısmına iş yerinin adı - adresi ve çalışılan tarih aralığı yazılacaktır. Daha önce hiçbir yerde çalışmayanlar bu bölümü boş bırakacaklardır. 

f. “Şahsın imzası” kısmı imzalanacaktır. 

g. Güvenlik Soruşturması Formundan 2 adet çıktı alınacak. Ayrıca flash belleğe kaydedilecek ve ilgililer yanlarında getireceklerdir.

8- Halen herhangi bir Kamu Kurum veya Kuruluşunda 657 sayılı Devlet Memurları Kanununa tabi çalışıyor ise, çalıştığı kurum, statü, göreve başlama tarihi ve sosyal güvenlik sicil numarasını gösterir çalıştıkları kurumdan alacakları belge. (399 veya 4/B’ye tabi kişiler ile sözleşmeli banka personeli belge getirmeyecek. Sadece 657 sayılı Devlet Memurları Kanununa tabi çalışan personel belge getirecektir.)

 

NOT : İstenilen belgelerin aşağıda belirtilen iletişim adresine şahsen ulaştırılması gerekmektedir.

- 4, 6 ve 7 inci maddelerdeki belgelerin örnek nüshaları www.edirnevdb.gov.tr adresinden temin edilerek doldurulacaktır.

- Eksik belge ve bilgisi bulunanların ataması yapılmaz.

- Adayların durumlarında değişiklik olması halinde (Adres, telefon, medeni durum vb.) buna ilişkin bilgi ve belgelerin zamanında ibraz edilmesi gerekmektedir. 

- Belge aslı ile birlikte fotokopisini de getiren adayların belgeleri Başkanlığımızca onaylanacaktır.

- İstenilen belgelerde gerçeğe aykırı beyanda bulunduğu tespit edilenlerin atamaları yapılmaz. Atamaları yapılmış olsa dahi iptal edilir. Bu kişiler hiçbir hak talebinde bulunamazlar. 

- Gerçeğe aykırı beyanda bulunduğu tespit edilen kişiler hakkında Türk Ceza Kanununun ilgili hükümleri uygulanmak üzere Cumhuriyet Savcılığına suç duyurusunda bulunulur.   

 Adres: Edirne Vergi Dairesi Başkanlığı, İnsan Kaynakları Müdürlüğü

Çavuşbey Mah. Hükümet Cad. Mescit Sok No :1 Merkez/EDİRNE 22100

İçerik 2:

18 Ağustos 2018 Tarihinde Yazılı, 17 – 30 Nisan 2019 Tarihleri Arasında Sözlü Bölümü Yapılan Gelir Uzman Yardımcılığı Giriş Sınavını Kazanarak Edirne Vergi Dairesi Başkanlığına Atanmaya Hak Kazanan ve Asil Listede Yer Alan Adaylardan İstenilen Belgeler

1- Nüfus cüzdanı fotokopisi (2 adet)

- Nüfus cüzdanının T.C. kimlik numarasını mutlaka içermesi gerekmektedir.

- Fotokopiler aslı ile karşılaştırılarak Başkanlığımızca onaylanacaktır. 

2- Diploma veya öğrenim belgesi aslı veya Başkanlığımızca onaylanacak örneği

- Yüksek öğrenim bitirme diplomasının veya çıkış belgesinin aslı veya Başkanlığımızca onaylanacak örneği,

- Ortaokul veya lise öğrenimi normal öğrenim süresinden fazla ise (hazırlık sınıfı veya 3+1 ibaresi olmak zorunda) buna ilişkin diploma veya mezuniyet belgesinin aslı veya Başkanlığımızca onaylanacak örneği, (Diplomada hazırlık sınıfı görünmüyor ise hazırlık sınıfı okuduğuna dair belge gerekmektedir.)

- Lisansüstü veya doktora eğitimini tamamlamış ise buna ilişkin belgenin aslı veya Başkanlığımızca onaylanacak örneği,

3- Son üç ay içinde çekilmiş 4 adet  4,5 x 6 ebadında renkli vesikalık fotoğraf (Fotoğrafların “Kamu Kurum ve Kuruluşlarında Çalışan Personelin Kılık ve Kıyafetine Dair Yönetmelik” hükümlerine uygun olması gerekmektedir.

4- Erkek adaylar için askerlik ile ilişiğinin olmadığına dair beyan formu, (Askerliğini yapmış, tecilli veya askerlikten muaf olanların ilgili belge örneklerini de teslim etmeleri gerekmektedir. e-devlet çıktısı getirilebilir)    

5- Adli sicil kaydı,  (e-devlet çıktısı getirilebilir)

6- Mal Bildirimi Formu (önlü arkalı çıktı alınıp tek sayfa halinde doldurulup imzalanacak)  Mal Bildirim Formu

7- Güvenlik Soruşturması ve Arşiv Araştırması Formu (2 adet)

Formun aşağıdaki açıklamalara uygun şekilde, bilgisayarda iki nüsha olarak, silinti ve kazıntı yapılmadan eksiksiz doldurulması gerekmektedir. 

a.  Vefat eden yakınlar için “VEFAT” yazılacaktır. 

b. İki adet fotoğraf her bir forma zımbalanmadan yapıştırılacaktır. 

c. Kişi hakkında verilmiş mahkûmiyet veya halen devam eden ceza davası varsa ilgili yer işaretlenecektir. 

d. Formlar fotoğraf yapıştırıldıktan sonra fotokopi ile çoğaltılmayacaktır. 

e. En son çalışılan yer kısmına iş yerinin adı - adresi ve çalışılan tarih aralığı yazılacaktır. Daha önce hiçbir yerde çalışmayanlar bu bölümü boş bırakacaklardır. 

f. “Şahsın imzası” kısmı imzalanacaktır. 

g. Güvenlik Soruşturması Formundan 2 adet çıktı alınacak. Ayrıca flash belleğe kaydedilecek ve ilgililer yanlarında getireceklerdir.

8- Halen herhangi bir Kamu Kurum veya Kuruluşunda 657 sayılı Devlet Memurları Kanununa tabi çalışıyor ise, çalıştığı kurum, statü, göreve başlama tarihi ve sosyal güvenlik sicil numarasını gösterir çalıştıkları kurumdan alacakları belge. (399 veya 4/B’ye tabi kişiler ile sözleşmeli banka personeli belge getirmeyecek. Sadece 657 sayılı Devlet Memurları Kanununa tabi çalışan personel belge getirecektir.)

 

NOT : İstenilen belgelerin aşağıda belirtilen iletişim adresine şahsen ulaştırılması gerekmektedir.

- 4, 6 ve 7 inci maddelerdeki belgelerin örnek nüshaları www.edirnevdb.gov.tr adresinden temin edilerek doldurulacaktır.

- Eksik belge ve bilgisi bulunanların ataması yapılmaz.

- Adayların durumlarında değişiklik olması halinde (Adres, telefon, medeni durum vb.) buna ilişkin bilgi ve belgelerin zamanında ibraz edilmesi gerekmektedir. 

- Belge aslı ile birlikte fotokopisini de getiren adayların belgeleri Başkanlığımızca onaylanacaktır.

- İstenilen belgelerde gerçeğe aykırı beyanda bulunduğu tespit edilenlerin atamaları yapılmaz. Atamaları yapılmış olsa dahi iptal edilir. Bu kişiler hiçbir hak talebinde bulunamazlar. 

- Gerçeğe aykırı beyanda bulunduğu tespit edilen kişiler hakkında Türk Ceza Kanununun ilgili hükümleri uygulanmak üzere Cumhuriyet Savcılığına suç duyurusunda bulunulur.   

 Adres: Edirne Vergi Dairesi Başkanlığı, İnsan Kaynakları Müdürlüğü

Çavuşbey Mah. Hükümet Cad. Mescit Sok No :1 Merkez/EDİRNE 22100

İçerik:

Uzunköprü Vergi Dairesi Müdürlüğünce 18.06.2019 tarihi Salı günü saat 10.30 da satışa çıkarılan menkul malın ihale ilanları ektedir :

İçerik 1:

Uzunköprü Vergi Dairesi Müdürlüğünce 18.06.2019 tarihi Salı günü saat 10.30 da satışa çıkarılan menkul malın ihale ilanları ektedir :

İçerik 2:

Uzunköprü Vergi Dairesi Müdürlüğünce 18.06.2019 tarihi Salı günü saat 10.30 da satışa çıkarılan menkul malın ihale ilanları ektedir :

İçerik:

İpsala Vergi Dairesi Müdürlüğünce 18.06.2019 tarihi Salı günü saat 10.00 'da satışa çıkarılan menkul malın ihale ilanları ektedir :

İçerik 1:

İpsala Vergi Dairesi Müdürlüğünce 18.06.2019 tarihi Salı günü saat 10.00 'da satışa çıkarılan menkul malın ihale ilanları ektedir :

İçerik 2:

İpsala Vergi Dairesi Müdürlüğünce 18.06.2019 tarihi Salı günü saat 10.00 'da satışa çıkarılan menkul malın ihale ilanları ektedir :

İçerik:

Uzunköprü Vergi Dairesi Müdürlüğünce 11.06.2019 tarihi Salı günü saat 11.00 'de satışa çıkarılan menkul malın ihale ilanları ektedir :

İçerik 1:

Uzunköprü Vergi Dairesi Müdürlüğünce 11.06.2019 tarihi Salı günü saat 11.00 'de satışa çıkarılan menkul malın ihale ilanları ektedir :

İçerik 2:

Uzunköprü Vergi Dairesi Müdürlüğünce 11.06.2019 tarihi Salı günü saat 11.00 'de satışa çıkarılan menkul malın ihale ilanları ektedir :

İçerik:

Keşan Vergi Dairesi Müdürlüğünce 23.05.2019 Perşembe günü saat 10.30'da ve aynı gün saat 14.00-14.30 saatleri arasında satışa çıkarılan menkul malların satış ilanları ektedir:

İçerik 1:

Keşan Vergi Dairesi Müdürlüğünce 23.05.2019 Perşembe günü saat 10.30'da ve aynı gün saat 14.00-14.30 saatleri arasında satışa çıkarılan menkul malların satış ilanları ektedir:

İçerik 2:

Keşan Vergi Dairesi Müdürlüğünce 23.05.2019 Perşembe günü saat 10.30'da ve aynı gün saat 14.00-14.30 saatleri arasında satışa çıkarılan menkul malların satış ilanları ektedir:

İçerik:

30. Vergi Haftası etkinlikleri kapsamında 2 Mayıs 2019 Perşembe günü Trakya Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi'nde "Vergi Bilinci" standı kuruldu.

İçerik 1:

30. Vergi Haftası etkinlikleri kapsamında 2 Mayıs 2019 Perşembe günü Trakya Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi'nde "Vergi Bilinci" standı kuruldu.

İçerik 2:

30. Vergi Haftası etkinlikleri kapsamında 2 Mayıs 2019 Perşembe günü Trakya Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi'nde "Vergi Bilinci" standı kuruldu.

İçerik:

30. Vergi Haftası etkinlikleri kapsamında 30 Nisan 2019 Salı günü Vergi Dairesi Başkanlığımız personeli arasında futbol maçı yapıldı.

İçerik 1:

30. Vergi Haftası etkinlikleri kapsamında 30 Nisan 2019 Salı günü Vergi Dairesi Başkanlığımız personeli arasında futbol maçı yapıldı.

İçerik 2:

30. Vergi Haftası etkinlikleri kapsamında 30 Nisan 2019 Salı günü Vergi Dairesi Başkanlığımız personeli arasında futbol maçı yapıldı.

İçerik:

30. Vergi Haftası etkinlikleri kapsamında Vergi Dairesi Başkanlığımız personeline 29 Nisan 2019 Pazartesi günü Trakya Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi İşletme Bölümü Yönetim ve Organizasyon Anabilim Dalı Dr. Öğr. Üyesi İlke ORUÇ tarafından "İş Tatmini ve Motivasyon" semineri verildi.

İçerik 1:

30. Vergi Haftası etkinlikleri kapsamında Vergi Dairesi Başkanlığımız personeline 29 Nisan 2019 Pazartesi günü Trakya Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi İşletme Bölümü Yönetim ve Organizasyon Anabilim Dalı Dr. Öğr. Üyesi İlke ORUÇ tarafından "İş Tatmini ve Motivasyon" semineri verildi.

İçerik 2:

30. Vergi Haftası etkinlikleri kapsamında Vergi Dairesi Başkanlığımız personeline 29 Nisan 2019 Pazartesi günü Trakya Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi İşletme Bölümü Yönetim ve Organizasyon Anabilim Dalı Dr. Öğr. Üyesi İlke ORUÇ tarafından "İş Tatmini ve Motivasyon" semineri verildi.

İçerik:

Kahramanmaraş Vergi Dairesi Başkanlığına bağlı Aslanbey Vergi Dairesi Müdürlüğünce 10.04.2019 tarihi Çarşamba günü saat 10.00 da ihalesi yapılacak olan ÇELEBİHAN Markalı Menkul Malın Satış İlanı ektedir :

İçerik 1:

Kahramanmaraş Vergi Dairesi Başkanlığına bağlı Aslanbey Vergi Dairesi Müdürlüğünce 10.04.2019 tarihi Çarşamba günü saat 10.00 da ihalesi yapılacak olan ÇELEBİHAN Markalı Menkul Malın Satış İlanı ektedir :

İçerik 2:

Kahramanmaraş Vergi Dairesi Başkanlığına bağlı Aslanbey Vergi Dairesi Müdürlüğünce 10.04.2019 tarihi Çarşamba günü saat 10.00 da ihalesi yapılacak olan ÇELEBİHAN Markalı Menkul Malın Satış İlanı ektedir :

Sayfalar