Buradasınız

21-23 Aralık 2020 tarihleri arasında yapılan sözleşmeli (Avukat)giriş sınavında başarılı olan ve Vergi Dairesi Başkanlığımız emrinde sözleşmeli personel olarak görev yapması uygun görülen listede yer alan adaylardan istenecek belgeler.

21-23 Aralık 2020 tarihleri arasında yapılan sözleşmeli (Avukat)giriş sınavında başarılı olan ve Vergi Dairesi Başkanlığımız emrinde sözleşmeli personel olarak görev yapması uygun görülen listede yer alan adaylardan istenecek belgeler.

Gelir İdaresi Başkanlığınca 21-23 Aralık 2020 tarihleri arasında yapılan giriş sınavında başarılı olan ve Vergi Dairesi Başkanlığımız emrinde sözleşmeli (Avukat) personel olarak görev yapması uygun görülen listede isimleri yer alan adayların anılan göreve başlayabilmeleri için aşağıda istenen belgeleri tamamlayarak  en geç 21 Ocak 2021 Perşembe günü mesai bitimine kadar Edirne Vergi Dairesi Başkanlığı (Personel ve Destek Hizmetleri Grup Müdürlüğü) Çavuşbey Mah. Hükümet Cad. Mescit Sok. No:1 22100 Merkez/EDİRNE adresine şahsen müracaat etmeleri gerekmektedir.
 
İSTENİLEN BELGELER
 
1- Nüfus cüzdanı fotokopisi (3 adet)
- Nüfus cüzdanının T.C. kimlik numarasını mutlaka içermesi gerekmektedir.
- Fotokopiler aslı ile karşılaştırılarak Başkanlığımızca onaylanacaktır. 

2- Öğrenim durumuna ait bilgi ve belgeler:
- Öğrenim durumuna ait bilgi ve belgeler (Diploma veya çıkış belgesinin aslı ve fotokopisi) 

3- Avukatlık Ruhsatnamesi ( aslı ve fotokopisi)
            
4- KPSS Sonuç belgesine ilişkin internet çıktısı

5- Adli Sicil veya adli sicil arşiv kaydına ilişkin belge
 
6Erkek adaylar için askerlik durumunu gösteren belge (Askerliğini yapmış adaylar için terhis belgesi, askerlikten muaf olan adaylar için muafiyet belgesi, askerliği tecilli olan adaylar için tecil belgesi ibraz edilmesi gerekmektedir.) 
 
7
Güvenlik Soruşturması ve Arşiv Araştırması Formu (2 adet) 

- “
Güvenlik Soruşturması ve Arşiv Araştırması Formunu Doldururken Dikkat Edilecek Hususlar” yazısına göre doldurulacaktır.
Formun tamamı büyük harflerle ve kısaltma yapılmadan bilgisayar veya daktilo ortamında doldurulacaktır.
- Güvenlik Soruşturması Formundan 2 adet çıktı alınacaktır. Ayrıca taşınabilir belleğe kaydedilerek ilgililerin başvuru esnasında yanlarında bulundurmaları gerekmektedir.

 
8-  
Mal bildirimi formu   
Mal bildirim formu, ön ve arka yüz olmak üzere tek sayfa olarak hazırlanacaktır.
 
9- Son üç ay içinde çekilmiş altı (6) adet 4,5 x 6 ebadında renkli vesikalık fotoğraf(Fotoğrafların “Kamu Kurum ve Kuruluşlarında Çalışan Personelin Kılık ve Kıyafetine Dair Yönetmelik” hükümlerine uygun olması gerekmektedir.) 
 
10- Halen herhangi bir Kamu Kurum veya Kuruluşunda çalışıyor ise, çalıştığı kurum, statü, göreve başlama tarihi ve sosyal güvenlik sicil numarasını gösterir çalıştıkları kurumdan alacakları belge 
 
11- Kamu Görevlileri Etik Sözleşmesi,  (Evrak tesliminde Başkanlığımız tarafından temin edilecektir.)
 
   
NOT:
- 6 ve 7 nci maddelerdeki belgelerin örnek nüshaları www.ivdb.gov.tr internet adresinden temin edilerek doldurulacaktır.
- Eksik belge ve bilgisi bulunanların sözleşmesi yapılmaz.
- Adayların durumlarında değişiklik olması halinde (Adres, telefon, medeni durum vb.) buna ilişkin bilgi ve belgelerin zamanında ibraz edilmesi gerekmektedir.
- Belge aslı ile birlikte fotokopisini de getiren adayların belgeleri Başkanlığımızca onaylanacaktır.
- İstenilen belgelerde gerçeğe aykırı beyanda bulunduğu tespit edilenlerin sözleşmeleri yapılmaz. Sözleşmeleri imzalanmış olsa dahi iptal edilir. Bu kişiler hiçbir hak talebinde bulunamazlar.
- Gerçeğe aykırı beyanda bulunduğu tespit edilen kişiler hakkında Türk Ceza Kanununun ilgili hükümleri uygulanmak üzere Cumhuriyet Savcılığına suç duyurusunda bulunulur.  

SÖZLEŞMELİ AVUKATLIK SINAVINI KAZANANLAR
SIRA NOADAY NOADISOYADIYER
1101012CİHATAKKUŞEDİRNE
2102017MERVE DUDAKEDİRNE